2018. február 27., kedd

VÁLÁS A "SZELLEMI FÉRJEMTŐL" SZABADÍTÁSON KERESZTÜL!!! - PÁRIZSI NEW MORNING WATER ALKALOM > BIZONYSÁGOK

Angela hideg verítékben ébredt. A rémálom annyira valóságosnak tűnt, annyira élénknek, kézzelfoghatónak. Egy furcsa lény - egy félig állat és félig ember - erőszakosan vele aludt. De ez nem csupán egy álom volt. A szellem, ami beszennyezte az éjszakai utazását, gonoszul rátette a csápjait a mindennapi életére is, a fájdalom, visszaesés és küszködés nyomát hagyva maga után.

"Oly sok éven át és annyi helyen kerestem a megoldást" - magyarázta a perui származású, Franciaországban élő hölgy. "De bármikor beléptem egy gyülekezetbe szabadulásért, hallottam, amint a gonosz szellem kinevetett és gúnyolt engem." A szellemi férj gyakran 'injektálta' őt az álmaiban. Amint a gonosz támadások még intenzívebbek lettek, akképpen az ő szabadság iránti keresése. Így, amikor Angela Liontop megtudta, hogy TB Joshua Próféta elküldte az evangelistáit Párizsba, Franciaországba az Új Morning Waterrel, a remény szökött belé.

"Amikor az evangelisták elkezdtek szolgálni az Új Morning Waterrel, valami egyszerűen felrobbant bennem" - magyarázta. Noha érthető szavak nem jöttek ki belőle, Angela hallotta, hogy a szellem azt üvöltözte benne, hogy "halál", mielőtt minden démoni zaj békébe fulladt. "A szabadulásom után úgy aludtam, mint egy kisbaba" - tanúsította. Az Új Morning Wateren keresztül Angela végül elvált a 'szellemi férjtől', amitől gyerekkorától szenvedett!




Nincsenek megjegyzések: