2019. január 28., hétfő

LELEPLEZVE: Hogyan Kapott T.B. Joshua KENETET !!!


Ez az exkluzív, figyelemre méltó felvétel feltárja a VALÓDI történetet, mely az isteni kenet mögött van, mely T.B. Joshua prófétára lett bocsátva a Szent Szellem által...

Az alábbiakban egy mélyrehatóbb ismertetés van  T.B. Joshua szolgálatba való elhívásáról, a saját szavaival:

ÉLET AZ ÉLET UTÁN
„Három egymást követő napon transzban voltam, azután láttam egy kezet, amely egy Bibliát tartott a szívemhez és a Biblia belement a szívembe, és az egykori szívem azonnal elmerült a Bibliával. Aztán jött a tudatosság, és láttam a régi idők apostolait és prófétáit valakivel, akinek a fejét nem láttam, mert magas volt, egészen a Mennyig ért és lebegett, aki szerintem a mi Urunk, Jézus Krisztus volt, közöttük ülve. Magamat is ott láttam közöttük. Egy idő után megláttam ugyanazon magas ember kezét; az arcára nem tudtam rápillantani, amely elképzelhetetlen világossággal csillogott, magasan, a magas egekig, és felfüggesztve a levegőben. De az összes Apostol arcát láttam, különösen Péter és Pál apostolt, Mózes, Illés és más prófétákat. A nevük jól láthatóan a mellkasukra volt írva.

„Hallottam egy hangot, mondván:„ Én vagyok a te Istened; adok neked egy isteni megbízatást, hogy menj és végezd el a Mennyei Atya munkáját." Ugyanekkor a magas ember ugyanazon keze adott nekem egy kis keresztet és egy nagy Bibliát - nagyobbat, mint, ami belement a szívembe - azzal a ígérettel, hogy ha folyamatosan törekedni fogok az Ő időzítésében és Nevében, egy nagyobb keresztet fogok kapni. De ha kudarcot vallok, az ellenkezője fog történni. A hangját is hallottam ugyanazon magas férfinak, akinek nem láttam a fejét, mondván: "Én vagyok az ÚR, a te Istened, Aki volt és Van."  Jézus Krisztus utasításokat adott az összes Apostolnak és Prófétának. Ugyanez a hang azt mondta nekem: "Megmutatom neked a csodálatos módokat, ahogy fel fogom fedni magamat rajtad keresztül, tanításban, prédikálásban, csodákban, jelekben és csodatevésekben, a lelkek üdvösségéért".

„Azóta, minden évben, az Istenhez való hűségem szerint, látomásban kapok egy nagyobb keresztet, ami több felelősséget jelent számomra.

„A Biblia, amely belement a szívembe, a Szellemet és Életet szimbolizálta (a Szent Szellemet). Isten Igéje az Szellem és Élet. Ő nem tesz semmit az Igéje nélkül. A Róma 8:16  azt mondja, hogy 'Isten Szelleme a mi szellemünkhöz kapcsolódott, hogy deklarálja, mi Isten gyermekei vagyunk.' Az Atya azért adta a Szellemet, hogy az Ő Fiához hasonlóvá tegyen minket.

„Atyánk, köszönet a Szellemedért! Tölts meg minket a szereteteddel és erővel, változtass át minket Krisztus képére, napról-napra és óráról-órára.

„Isten maga végzi el az isteni kenetet mindazokon, akiké a csodálatos kiváltság, hogy az Ő gyermekeivé válhatnak. (2 Korinthus 1: 21-23 és Lukács 24: 48-49).


Nincsenek megjegyzések: